top of page
Parler au téléphone

Interactieve spraakserver

Mis nooit meer een oproep of een klant met IVR

Met de SVI regelt u uw telecomstromen!

De Interactive Voice Server (IVR) is onmisbaar voor een professionele telefoonontvangst. Het verwelkomt bellers (prospects, klanten) met een automatisch antwoord en onmiddellijke ondersteuning.

Wanneer je een nummer belt dat je vraagt om 1 of 2 te typen om een dergelijke dienst of een dergelijke functie te bereiken, ben je verbonden via een IVR.

De winstgevendheid van een IVR is niet meer aan te tonen: door de telefoonontvangst te automatiseren, worden de kosten aanzienlijk verlaagd en wordt het verlies van oproepen vermeden. Geleid door een stroomopwaarts gedefinieerde vocale boomstructuur, vindt de beller zijn informatie ondertussen efficiënt.

IVR-functies

Beheer uw telefoongesprekken 24/24 en 7/7 dankzij IVR. Configureerbaar volgens uw behoeften, kunt u:

  • Creëer en beheer uw scripts en scenario's in realtime.

  • Beheer je openings- en sluitingsuren.

  • Toegang tot de lijst met oproepen (nummers, tijd, geolocatie van de beller, opname van gesprekken, enz.).

  • Stel voicemail in met begeleiding via DTMF en spraakherkenning.

  • Voicemail en het verzenden van spraakberichten per e-mail in MP3-bestand.

bottom of page